Thursday, September 27, 2007

Viimane astroloogiline nädal

Järgmine nädal samal olen juba lennujaamas (sellest see sinine värv:), aga SIIN ja PRAEGU istun oma laua taga ning püüan endast aru saada.
Hetkel, kui enam nagu ise millegi nimel väga pinguta, vaid pigem püüan kõikjalt tagasi tõmbuda, hakkavad igasugu asjad just juhtuma ... nagu iseenesest. Milleks see vajalik on, ma ei tea !?

Eks mu jutt saabki parasjagu hüplev ja kohati natuke arusaamatu olema, sest kõik, kes mind tunnevad, teavad minu kotis olevast kaustikust - vot seal on KÕIK asjad kirjas, siia ikka natuke valin ka, mida ma kirjutan :):) kuigi mul on tegelt põhimõte, et mida avameelsem ja ausam olla, seda parem kõigile - väga palju jama saab sedasi ennetada.
Mina olen, kes mina olen ja sina oled, kes sina oled. Mina elan oma teatud põhimõtete järgi, sina elad oma põhimõtete järgi ning õigus on meil mõlemal !
"What ever you´ll think, you are always right" /H.Nusshold/

Olen proovinud igal hommikul enne tööpäeva algust oma kotis olevast raamatust mingi lõigu või mõtte lugeda.
Kui ma ka kõik muu maha unustan või kuhugi mujale panen, siis on mul käekotis vähemalt 3 asja alati olemas: autodokumendid, raamat ja kaustik, kuhu kirjutada.
Praegu lugesin just peatüki ühest oma lemmikraamatust "Elu on hoiak" ning siinkohal tsiteeringi natuke Dottie Billingtoni, sest ma mitte ainult ei jaga tema arusaamasid, vaid tunnetan neid väga selgelt igal oma sammul.
"Elu peab olema katkematu õppimine. Igavesed õppijad vananevad füüsiliselt oluliselt aeglasemalt ja vaimselt ei vanane praktiliselt üldse. Moonutame oma vaimu ja hinge, kui piirame kaasasündinud vajadust elu lõpuni õppida ja areneda.
Kui lõpetame õppimise ja konserveerime end koos tuttavate ideede ja mõtlemisviisidega, siis närbume ja kivistume. Me ei saa kunagi "kõike seda teada" ja kui arvame, et teame, siis lõpetame õppimise ja saame vanaks. Nii lihtne see ongi. Me ei saa areneda õppimata ega saa õppida ilma arenemata. Õppides laiendame oma arusaamu elust ja see ongi areng!
Pean tegema selle asja teile selgeks: igapäevase õppimise ja ümberkujundava mõtlemise vahel on vahe. Igapäevase õppimise käigus omandame midagi uut. See ei muuda sind, aga avardab pilti.
Ümberkujundav õppimine paneb proovile harjumuspärase mõtteviisi ja ajab esialgu kergelt segadusse. See sunnib sind oma mõistust uute küpsemate mõttemallidega kohandama. Just seda vajamegi arenguks."

Ka mina ei pea ÕPPIMISE all silmas ÕPPIMIST selle otseses ja traditsioonilises tähenduses, et omandan lihtsalt uusi teadmisi ja laed neid endale muudkui juurde ja juurde ....

See ongi põhjus, miks N-21 on nii geniaalne :):) kasutame edukaks saanud inimeste kogemusi, õpime iseennast analüüsima ning muudame oma igapäevaseid harjumusi ja mõttemalle - seda kõike muidugi oma vabal soovil, teades, et hakates natuke teistmoodi mõtlema, hakkame tegema ka natuke teistsuguseid asju ning saavutame natuke teistsuguseid tulemusi.

......................ning mingi aja pärast see sõna "NATUKE" kaob ...............................................

PS! Vaatan praegu seda sõna N A T U K E - kui see on lauses, siis ei mõtlegi, aga kui selle niimoodi välja kirjutasin, siis tekkis peas küsimus, et mis sõna see NATUKE üldse on. Kui ainult seda sõna korduvalt öelda: natuke, natuke, natuke...väga hull, keegi kunagi mõtles välja tähed ja siis pani need lambist ritta ning üks paljudest ongi N A T U K E ...oeh, aga nii palju pole vist vaja mõelda :)

No comments: