Tuesday, October 30, 2007

25. pulma-aastapäev


Emal ja isal on täna 25. pulma-aastapäev. See on ikka päris pikk aeg, veerand sajandit kõlab veel pikemalt, kas pole !!!

Igal juhul palju õnne teile kallikesed selle tähtsa päeva puhul - tänu sellele oleme meie kolmekesi olemas, nii et põhjus-tagajärg seadus toimib kõikjal ....

Siia sobib nii hästi see foto, mis ma pühapäeval tegin. Jah, see on küll NOKIA reklaam, aga sõnum on nii hea:

"When something feels right, hold onto it"

"Kui miski tundub ÕIGE, siis HOIA sellest kinni!"

__________________________________________________________________

Töötan laos, nii et mu päevad on suht ühesuguse rütmiga. Ärkame Livaga kell 6:00, 6:30 lahkume kodust, sõidame kahe bussiga poolteist tundi ning kella 8ks jõuame lattu. Laomehed on vahvad, sellised hästi hoolitsevad ja lõbusad. Vaatamata sellele, et neil on päris sageli täiega kopp ees, teevad kogu aeg nalja ning nad hullult hoiavad meid. Nüüd on laos kokku 3 tüdrukut, sest Planet Aid´i Olga Slovakkiast tuli ka alates sellest nädalast ning see on täiesti ebatavaline olukord, kuna laos on tavaliselt ainult mehed. Nende suhtumine ning hoiak on lahedad ja kui see klapib, siis võib vist kus iganes ja mis iganes tööd teha.
See, et nad meile tee alati valmis teevad ning kätte toovad ja reedeti süüa ostavad, on vaid pisikesed asjad, mis välja paistavad. Kusjuures, ma ei tea, kas olen seda maininud, aga joon väga palju teed, sest inglased joovad tõepoolest vähemalt 3-4 tassi päevas. Mina nii palju ei joo, aga 2-3 tassi tuleb vist ikka ära ning olen ka selle piimaga harjunud, kuigi alguses oli kuramuse veider teele piima otsa kallata, aga inimene pidavat ju kõigega harjuma ning see on tõsi.

Mis mind puudutab, siis kõige rohkem olen pidanud harjuma sellega, õigemini nägin palju vaeva, et ma väga, kuidas öeldagi, kamandama ei hakkaks. Ma olen nii harjunud majandama, asju organiseerima, nii et isegi, kui siin pole vaja seda teha, siis mina ikka - Uku ütleks selle peale, et ma domineerin !!! ... ja tal on õigus, ma tõesti domineerin, sest ma tahan asju/olukordi/inimesi juhtida ning teatud piirini on see vist hea, aga kuskilt maalt halb.
Laupäeval laos, kui me neid konteinereid pidime värvima, siis ega mina väga palju ei värvinudki, sest ma kuidagi majandasin ühtesid asju siia ning teisi sinna. See lao juhataja tuli siis minu juurde ja ütles: "Tule siia, tundub, et sulle meeldib organiseerida, ole hea ja võta see ning viia sinna vms!"
Tjahhh, nii palju siis madala profiili hoidmisest ning sellest, et ma püüan lihtsalt eksisteerida ning mitte millegagi silma paista, aga ma proovin sellest lahti saada - just sellest juhtimise poolest. Kui ma ise teen ning samal ajal ka teisi juhendan, siis pole hullu, aga üldiselt on meil tiim, kus oleme kõik võrdsed ning töötame ühise meeskonnana.

INIMESED ongi kõige olulisem osa mistahes asjast, arutasime just ühel päeval, et kui oleks valida näiteks **** nelja tärni hotell, aga mõttetu tiim ning täiesti tavaline elamine, kus 22 inimese peale on vaid 2 vannituba (nagu meil praegu) ja enamik meist magab narides, aga inimesed on tõeliselt lahedad, siis jumalasta kindlasti valiksime viimase.
Praegu laos töötades on sama asi, pole kasu ju mega ilusast kontorist, kui kollektiiv on mõttetu. Samas ongi seesama mitte midagi ütlev, külm ja kõle ladu, aga kui töötajad on lahedad ning õhkkond mõnus, siis muu ei olegi oluline.

Töötame kella 16:30-ni ja õhtuste ummikute tõttu jõuame umbes 18:30 koju. Nii et minu praeguse tööpäeva peale kulub kokku täpselt 12 tundi. Täna läks oluliselt rohkem, sest ma suutsin tagasisteel meie Family Ticketi ehk bussipileti ära kaotada ning viimase osa tulime seega jala.

Kõige odavam viis meil kahekesi kahe bussiga edasi-tagasi sõita on osta perepilet, mis maksab 5.50 ehk siis umbes 150 EEKu/päevas. Seda ei pea me ise maksma, toome Jan´ile igal õhtul pileti ja saame raha.
Hommikul ostame ning kasutame sama piletit 4 korda, aga tänas suutsin ma selle kuhugi ära kaotada ning kuna meil kummalgi rohkem raha kaasas polnud, ilma piletita aga bussi sisse ei saa ning isegi, kui saaks, siis trahvid on väga suured, nii et seepärast tulimegi kesklinnast jala koju.
Maa ei ole väga pikk, aga peale tervet päeva laos, tundub 40 minutit kõndimist kui mitu tundi, aga õnneks olime mõlemad positiivsed, nii et mis seal ikka ....

Õhtul oli meil loeng teemal, kuidas end ilma ravimiteta mõttejõu ja punktide mõjutamise abil ravida - hästi põnev, kuigi ei midagi uut, sest kui igal õhtul Viilmad lugeda ning seda mõista, siis lõpuks taandub kogu teema samadele alustele - kõik saab alguse enda peast ning mõtlemisest.

Homme on HALLOWEEN, mis on siin maal mega oluline tähtpäev ning meid kõiki on Planet Aid´i majja peole kutsutud, nii et eks näis, mis homme peale tööpäeva saama hakkab.

No comments: