Wednesday, October 3, 2007

4. oktoober - täna on minu viimane (palga)tööpäev !!!

Kell on 9:58, plaanisin alles kella 10ks tööle tulla, aga "oravaratta" tempo on vist nii palju harjumuseks saanud, et ei oskagi kauem magada kui 7-ni :)
Tjaa, kuidas siis tunne on? Mul on selline tunne, nagu kõik teised minu ümbert hakkaksid kuhugi ära minema, mitte mina ise ... ausalt ka ....

Kõik kihab ja keerleb, töö juures on rahvas selliste nägudega, nagu ma hakkaksin ära surema. Tõid tordi ning hunniku kringleid.
Õhtu osas pole ma kindel, mis mu korterikene sellise rahvamassi peale teeb :):):)

Aga samas tuleb tänasest vist üks elu pikemaid päevasid, sest kui ma tegevuste nimekirja vaatan: töö, reis, kodu, äri on suured n-ö pealkirjad ja igaühe all on vähemalt 8 alampunkti ...

Aga need on vaid asjad ja lihtsalt tegevused, mis kõik on tehtavad.
Eile õhtul kingiti mulle hästi ilus pisikene, lausa tibatilluke, kinkeraamat "Olla õnnelik!"
Lappasin selle läbi, võtan kindlasti reisile kaasa, sest see on oma väikestele mõõtmetele vaatamaat üllatavalt sisukas. Üks tsitaat jäi kohe meelde ning selle võikski mõneks ajaks oma elumotoks võtta:

"Kirjuta see endale südamesse, et iga päev on aasta parim päev"
/Emerson/


No comments: