Wednesday, October 3, 2007

Eilne koolitus...

Kõik asjad ja olukorrad ja inimesed minu ümber - uskumatu, kuidas need kõik minu enda muutudes muutuvad.
Saan nüüd palju paremini aru väljendist: "Oleneb, kuidas vaadata!"
Ja ses suhtes olen tänulik, et see hetk, mis praegu käes on....et see nii noores eas läbi elatud saab. Mõistan vist nüüd natukene paremini neid vanasid inimesi, kes oma tervet elu sedasi mõtetes koomale tõmbavad - mälestusi heietavad, kalleid inimesi meelde tuletavad, mingil moel on senisest elust kokkuvõtet teevad.

Uskumatu, kui palju on asju, mis on ütlemata .... tegusid, mis on tegemata... kohti, kus on käimata ....inimesi, kellega jääb kohtumata.
See tegemata asjade kahetsusvalu ongi vist kõige hullem valu ning ainus võimalus seda vältida on tõesti lähtuda lausest: "Parem kahetseda tehtut, kui seda, mis tegemata jäi!"

Eile Dzingli hotellis koolitusel istudes tundus ka kogu see seminar teises valguses. Olen viimase kahe aasta jooksul käinud kümnetel ja kümnetel koolitustel ning absoluutselt igaüks on isemoodi, aga ses osas on plaatidelt kuuldu ikka 100% tõsi.
Tavaäris on alguses eufooria ja emotsioon ja tunne, et voilaaaa, see ongi see, aga siis tuleb hall argipäev, mured töötajatega, laenude tagasimaksmisega jne jne. Siin äris on vastupidi - alguses tundub nii kuramuse mõttetu, et ei saa üldse aru, mis ja milleks ... aga mida aeg edasi, seda enam kasvab kindlus, et uskumatu, selline asi on tõesti olemas
eile kõiki neid saalis olnud inimesi, pooled olid meie tiimi inimesed. Ometi olin samas saalis, kus poolteist aastat tagasi vaid mina üksi istusin ja unistasin, et leiaks kasvõi ühe inimese, kes saaks aru, mis see TEGELIKULT on. Ja äri, see ei ole äri - see on lihtsalt grupp inimesi, kes jagavad enam vähem samasid väärtusid, kellega on alati hea ja tore koos olla ning kellest aja möödudes saavad best friends ever.

Eilset esinejat kuulates sain taas aru, mida network inimestega teeb - kasvatab meid isiksustena .... õpime, õpime, loeme, kuulame kogenenumaid, kuni ühel päeval oleme äkki ise kellelelgi eeskujuks ning meil endal on juba nii mõndagi, mida teistele edasi anda.
Temast õhkus just seda isiksuslikku kindlust ja LIIDRI HOIAKut. Temas oligi olemas see OLEMINE - ta ei pidanud kuidagi näitama ega tõestama, ta lihtsalt oli. Vot selliseks soovin ka mina ühel päeval saada, kuigi tean, et enne seda on vaja mul endaga veel päris palju tööd teha.

Aga kui n-ö halli argipäeva tagasi tulla, kuigi tegelikult mul ei ole praegu halli argipäeva olemas :) siis istun oma mega korras töölaua taga, mille klaas läigib vastu, sahtlid on kõik ära koristatud ja tühjaks tehtud. Sisulist tööd on veel päris palju teha ja mul on aega vaid homse lõunani, aga nii palju tean ennast küll, et vajadusel suudan end mobiliseerida ning väga suure koguse tööd väga lühikese ajaga ära teha, nii et tean, et homme lõunaks, kui kell kukub ning ma Merimetsa Haiglasse oma viimaseid vaktsiinisüste saama lähen, on mul kõik tööinfo korrastatud ning teistele edasi antud.

No comments: