Sunday, November 4, 2007

Ilma Internetita.... HULL

Lisaks ka ilma tapitahtedeta, sest me resideerume sel nadalavahetusel taas HULLis ... onneks on mul kyll laptop kaasas ning seal on koik pikalt kirjas, aga mul pole aega siin jamada, et sellele nett sisse" puhuda "ning malupulgaga ei saa ka teksti siia arvutisse tosta, sest see nii vana, et vajab spetsiaalselt otsikut, mida ma ei suuda praegu leida.

Ohtul, kui tagasi Birminghami jouame, saan koik kenasti yles laadida. Aga koik on korras ja kenasti, mulle meeldib siin, kuidagi hea ja kodune tunne siin metsa ja poldude vahel, kuigi jah, 4 kuud vist siin elada ei tahaks.
See on meiesuguste (Birminghami) linnalaste jaoks nagu maakodu, kuhu on hea vahest tulla .... ok, mis ma ikka sellest klaviatuurist juttu valja imen.

Seega, praeguseks SIDE LOPP :)

No comments: