Monday, November 19, 2007

NEEDUS

He-he. See on vist see needus, et blogi soovib minuga iga paev suhelda, sest niikui ma Internetile ligipaasu omades yhe paeva vahele jatan, arkan hiljemalt 4 paiku yles (kell praegu 4:35) ja siis mul lihtsalt pole muud teha, kui alla office'i arvuti taha tulla :)

Eile tegin igasugu muid asju ega viitsinud kirjutada - oli selline seltskondlik ohtu ja jutustamine ning lisaks valmistasin oma neljapaevase ettekande power point'i slaide ette.

Aga tegelt ei ole ma vist mitte needuse parast yleval, vaid seeparast, et eile oosel oli meil tuba nii kuramuse kylm ja tuul puhus mulle peale, nii et hommikuks olime koik natsa tobised. Eile meisterdasime suure teki akna ette (teiste toad on ok) ja saime mingi soojaandva eluka oma tuppa, aga praegu arkasin, kuna polnud ohku ja kurk on taiesti kinni paistetanud, nii et halb, kui on liiga kylm ... veel halvem, kui sooja tekitav radikas viimsegi hapniku endasse imeb ... saa siis aru, mis tegema peaks.

Igal juhul on minu suund taas dussi alla, motlesingi tana 6:00 asemel 5:45 end voodist pysti ajada, et oleks natuke kauem aega, sest lisaks sellele, et ma ohtul kirjutada ei viitsinud, ei viitsinud ma ka oma lunchpack'i valmis panna. Aga nyyd on mul tervelt tund aega kauem, nii et .. Natuke ebamugav asi on vaid see, et mu telefonikene, kus see alarm peal, on ylevalt narist alumise nari alla kukkunud ja ma ei tea, kus see on, aga eks ma 5:45 kuulen, kus ta asub - mure selles, et paratamatult kuulevad ka Liva ja Kadri seda, kes sooviksid natukene kauem magada???

6:28 Lopuks on kell nii palju saanud, et voime hakata toole minema, oh seda roomu :) ... hommikul 6:30 astume uksest valja ja ohtul 6:30 uksest sisse, milline meeldiv viis oma elu mooda saata, kas pole, sest nii ei peagi ise midagi motlema: "Mida ma tana teha sooviksin?" :D

No comments: