Sunday, November 11, 2007

oooooooooo ......


Tegelikult peaksid nendel koikidel oooo-del ka tapid peal olema, aga kuna olen all office-i arvuti taga, siis voin sellest vaid unistada :)

Kell on 03:03 ...tjah, ma ei tea, miks ma magada ei moista. Vahest on sedasi, et lihtsalt ei ole und ja ongi koik, kuigi onneks juhtub seda minu puhul vaga harva.

Hea uudis on see, et sain praegu Postimehe uudiseid lugedes teada, et on isadepaev, oigemini, et eile oli isadepaev, aga ehk see 3 tundi hilinemine on andestatav, nii et kui nyyd isale e-kaart saata, siis ka ok. Lihtsalt, ma tean alati, mis nadalapaevaga on tegu, aga kuupaev ja kellegi tahtpaev vms - andke mulle juba ette andeks, kui midagi olulist ara unustan, sest ajataju kui selline kaob siin olles taielikult.

Super hea uudis on see, et juba selle nadala R-P on meil OPEN Weekend, mis sisuliselt tahendab, et meil on 3 vaba paeva, mil voime minna koos tiimiga kuhugi reisima (nagu eelmisel kuul Shotimaale) voi siis omal valikul kuhugi mujale, kui soovi ja voimalust on.
Ma tean, et planeerimine on mottetu, sest enamikel juhtudel ei lahe asjad plaaniparaselt, aga minu siiras soov on DUBLIN-sse Ema ja Kadi juurde minna, sest siis oleksin kolmeks paevaks tagasi tavalises normaalses maailmas koos endale oluliste inimestega.

Ok, E-kaart on saadetud ja Eesti uudised loetud, nii et proovin nyyd tagasi magama minna, et kell 6:00 end jalule ajada.


Kell on 4:37.
Avastasin, et kui und ikka ei ole, siis pole vist motet end magama sundida. Mis seal siis ikka? Monulesin kaua aega dussi all, nyyd olen juba riides ja tegelen all korrusel oma asjadega. Lisan siia moned fotod eelmisest nadalast jne, muidu on ainult jutt ja jutt ja ainult teksti ju nii igav lugeda.
See viimane foto on minu meelest eriti lahe, kes arvab, kuidas see tehtud on? Kusjuures see on sama pidi tehtud, nagu siin naha, mingeid trikke pole kasutatud ... Tegelikult oli sedasi, et mina istusin konteineri pohjas ja korjasin sealt mingit pahna kokku, kui Olga fotokaga konteineri serva peale ronis ja Liva kusagilt kolmandalt poolt yle selle serva minu juurde alla kummardas - tulemus on igal juhul igati korralik :)

5:52 Olen laup-pyhap trykitud tekstide vahele ka nyyd natukene fotosid lisanud, nii et nyyd olen taas oma blogiga rahul, sest mulle meeldib sellega massata, see on minu vaba aja meelistegevus, isegi, kui see vaba aeg on sellisel kellajal nagu praegu. Kell hakkab 6 saama, mis tahendab, et esimesed inimesed hakkavad yles arkama ja mul on ka aeg hommikust sooma minna. Eks unemati tuleb paeval kindlasti kylla, aga saan ju ohtul varem magama minna vms.

No comments: