Friday, November 30, 2007

On väsimus ja siis enam ei ole!!??

Ega mul väga palju lisada ei olegi ... on reede ja ma olen oma töönädalast läbi kui läti raha.

Eile õhtul kirjutasin palju, aga kuna see oli tõsine monoloog iseendaga, siis see Internetiavarusi ei puuduta :)

Täna on olnud vahelduv päev, emotsioonid on põrutanud ühest seinast teise.
Nagu foto pealt näha, siis saab aru, et ega ilmaasjata öelda: "Nägu reedab nii mõndagi!" .... ei anna kuidagi modelli mõõtu välja või mis ???

Laos ei olnud raske tööpäev, pigem tegime niisama aega parajaks, aga minu jaoks on kohati see passime palju raskem, kuid see selleks. Minu loogika lihtsalt ei saa aru sellest, et kui on näha - meil on vaja 3 suurt bussi tühjaks laadida, kõik riided ära pakkida ja kotid kinni õmmelda - et miks me ei võiks seda kiiresti teha ja varem tulema tulla.
Miks me peame venima ja tegema nägu, et oleme nii hõivatud, kui tegelikult ei ole. Mehed lihtsalt kardavad, et muidu mõeldakse midagi uut tobedat välja, mida me tegema peame??
Tjaa, ma saan meestest ka aru, aga ülemused pole ka kui lollakad, et nad aru ei saa - ühel päeval oleme võimelised bussi poole tunniga tühjaks tegema ja ära pakkima ning teisel päeval kulub meil selleks 3-4 korda kauem ???

Selle lao süsteem on väga lihtne, mehed koguvad riided kokku, me peame kõik ära pakkima ning Ron laob need umbes 2 korda nädalas rekka peale ja ongi kogu lugu.

Raha ega tulemus ehk sissetulek ei sõltu seega absoluutselt sellest, kas teeme seda poole kiiremini või aeglasemalt, nii et ma ei saa tõesti aru, miks peame "teesklema, et me töötame" aga las see teema praegu olla.

Kuna täna olid ülemused enamuse ajast ära, siis vahepeal suutsin ma otseses mõttes ühe riidekoti peale peaaegu magama jääda ning Liva suutis samal ajal minu fotoka kusagilt välja otsida, nii et siin on siis näha, millest ma väsinud olen :)
Õhtul, läbi vihma kodu poole tulles aga oli olemine taas normaalne ning inimese tunne tagasi. Ootasime kesklinnas üle tunni aja bussi, aga kõik olid täis ega peatunud - kuna tuju oli sel hetkel hea, siis polnud see ootamine väga hull ja lõpuks tulime pool teed jala.

Homme läheme koos teistega leaflet´ima, nii et saan üle pika-pika aja seda tööd teha... Miks me laupäeval töötame?

See on pikk jutt, meil on vahepeal õpetaja(d) vahetunud ja oleme seda raha teemat teise nurga alt arutanud jne jne jne ....
Rahvas sõidab homme Soome seminarile - mina topin samal ajal Coventry linnaosa rahva postkasti leaflet´e, hmmm, päris põnev vastuolu. Ei ole just kuigi fantastiline situatsioon, mida edifikeerimisel kasutada :)
...aga praegu ootab mind mu kallis voodi.

22:57 Tund aega on möödas, voodisse pole veel jõudnud. Täna on meie majas justkui SPA-keskus. Tõsiselt ka, saime teada, et Tsehhi tüdruk Iveta on kosmeetik olnud ja lõikab muuhulgas ka juukseid. Kadri juuksed lõigati lühemaks, Kadi juuksed värviti blondiks, Ausra tegi hiljem Kadrile make-up´i ja nüüd õhtul panime Relaxation plaadi peale ja tegime üksteisele massaazi, sest meie seljad on väsinud nagu meiegi, aga nüüd on justkui ümber sündinud tunne ja lisaks on kogu õhkkond majas selline hästi mõnus ja positiivne ja lõbus, oleme nii palju naernud, et kõhud valutavad.
Und nagu polegi nii väga, nii et kunagi ei tea, mis järgmisena juhtub ...

No comments: