Saturday, December 8, 2007

Tsivilisatsioonist kaugel eemal ...

Reede hilisohtutel, kui siia jouame, on meid seni alati selge, ta*hti ta*is taevalaotus *** vastu votnud ja see on yks minu lemmik asi HULLi juures.

Kui mulle peale esimest korda siin meeldis, siis teised "rahustasid" mind, et oota, see on vaid seeparast, et sa pole varem siin olnud. Oige pea hakkad ka seda kohta vihkama, nagu enamik inimesi seda teeb.
Praegu olen juba neljandat korda siin ja siiani on asi iga korraga ainult paremaks lainud, nii et igayks saab oma kogemuse ise luua ning alles siis otsustada.

Vihma sajab ja ilm on selline vaga sombune, aga minu hinges on yle tyki aja kuidagi hea ja oige tunne ...
Kui seda Study Weekendit selle suure tootamise vaheapeal ei oleks, siis ... tjaaa, siis oleks asjad palju raskemad, sest fookus ja kogu see siht on kerge kaduma. Tylpimus on kerge tekkima ja siis tundub kogu see asi nii kuramuse mottetu, aga siin tostetakse meid taas alt PA*IKEse katte ja na*idatakse:
MAAILM ON PA*RIS ILUS!
Voin ponnistada, aga ilma sellise yrituseta kuluks hasti palju enda energiat, et motivatsiooni leida (ja hoida), sest igapaevase rabamise vahepeal ei ole aega ega jaksu moelda, MIDA ja MIKS. Siin olles on TIME-OUT ning hea voimalus korvalt vaadata, enda jaoks asju natuke selgemaks saada, teiste kogemustest oppida ja jareldusi teha.
Kuulan neid inimesi, kes on selle koik labi teinud, et mida nad raagivad, ja vaatan, millisteks inimesteks nad saanud on ja panen nende jutu vahepeale enda motteid.

Mul on plaan hakata uut kodulehekylge tegema. Mitte praegu, aga oige pea.
Mul on vaja teha kakskeelne leht, kus saan nii inglise kui eesti keeles kirjutama hakata. Pohjuseid on palju ja nende selgitamine votab palju aega... ja mis siin salata, see pole yldse minu mote, vaid tuli tegelt kuu aega tagsi Thijsi esitlust kuulates (millest ma siiani ylevaadet pole andnud), aga see idee on mu peas kypsenud ja arenenud ... ok, ei lateda, mis ma ikka tyhje sonu loobin. Ma tean, et see ei vii kuhugi.
Eile arutasime just siia soites igasugu maailma asju ja Kristiina ytles nii oigesti:

"Sooja ohku voib igayks suust valja ajada, aga oluline on see, kes lopuks asja ara teeb!"
Nyyd aga lahen tagasi meie paevaprogrammi juurde, mis on 15 min tapsusega paika pandud, nii et byeee

No comments: