Friday, December 25, 2009

J6ulutuled

Eile ja t2na on aeg, kus ma fotokast puudust tundsin, kuigi samas olen mingil m22ral rahul sellega, et elan hetkes ega pyya seda hetke, olgu ta siis kui ilus tahes, kuhugi salvestada.
*
Summit oli eilsel j6ululaup2eval kirjeldamatult ilus - samas, eks seda j6ulude ilu ole igal pool, olenemata kontinendist:)

P2eval 6ues k6ndides ei saanud ma aru, miks k6ik inimesed tee 22rde mingeid valgeid paberkotte panevad - 6htupoolikul, kui kirikust tagasi jalutasin, sain teada.

Seal valgete paberkottide p6hjas oli liiv, liiva sisse pandi kyynal ning 6htul pandi k6ik kyynlad p6lema. Ja ma m6tlen t6esti K6IK KYYNLAD, nii et pikad t2navad olid kahelt poolt umbes meetripikkuste vahedega pandud kyynlaid t2is.


Majade kaunistused, valge lumi, t2iesti selge t2histaevas ja siis veel kogu see kyynlavalgus.
Mul oli selline tunne, et rohkem j6ulur66mu ei mahuksi enam mu sisse 2ra. Samas oli selline hea ja rahulik olla:D

...6htul, kui k6rval asuvasse linna oma "ilma perekonnata inimeste j6ulupeole" :)) s6itsime, peatasime ka auto mitmel korral kinni ning fotokad v2lkusid - mingil hetkel j6avad need pildid kindlasti ka minuni. Auto all pean ma silmas sellist autot, kuhu 8 inimest kenasti sisse 2ra mahub, sest don't forget - asjad on siin suured, eriti autod :D

Eile6htune j6ulupidu ja sydaoine "6htusook" oli k6ike muud kui tavaline. Meid oli kokku 15, mitte brasiillasi oli minuga kokku vaid 5, nii et sisuliselt oli tegu j6uludega Brasiilia stiilis. Toit ja muusika ja tavad ... mulle nii, nii meeldis.

Oli toidupalve, oli ykshaaval k6ikide inimeste kyynalde syytamise, t2nulikkuse ja heade soovide ring, oli kinkide jagamise m2ng ... kui ma oosel 3 paiku tagasi koju j6udsin, siis m6tlesin, et hakkan kohe pikalt ja laialt kirjutama, mis ja kuidas t2pselt toimus, aga siis sain aru - mul ei ole seda praegu vaja teha. Kui eile6htuseid fotosid juurde tuleb, siis need ytlevad ehk rohkem kui tuhat s6na.

See k6ik oli midagi hingele, nii sydamlik ja armas, et tundus kuidagi liiga hea, et olla t6si.

Yldse on kuidagi kummaliselt palju imelikke ja imelisi asju minuga juhtunud, mida ma ei ole j6udnud ega tahtnudki siia kirja pannu - t6esti, elu kui filmis. Nii 2pardumiste kui 6nnestumiste osas :D

Vaatamata sellele, et ma olen siin k6ike muud kui yksinda, olen ma endiselt aeg-ajalt pigem kass, kes k6nnib omapead, sest mulle lihtsalt meeldib sedasi :)
Nii n2iteks veetsin t2nase p2eva yksinda New Yorgis ja usu v6i mitte, aga mulle hakkab see linn j2rjest enam meeldima.
Jah, ma tean, see on seep2rast, et j6ulutuledes New York on midagi muud kui lihtsalt New York ja seep2rast, et peaaegu inimtyhi New York oli oluliselt normaalsem kui totaalselt ylerahvastatud ... jne. On ju esimene j6ulupyha, inimesed on kodus ning teevad muid asju, enamik poode oli kinni, aga vaateaknad, mida ma sel korral rahulikult vaadata sain, olid v22rt rohkem kui poereis.

T2nases New Yorgis oli 6hku ja oli ruumi, sai isegi keset t2navat seisma j22da ja vaateid nautida, ilma et inimvool kaasa viiks :))) ma n2gin nii palju asju, mida ma varem kordagi t2hele polnud pannud.
Lisaks muidugi inimeste j6ulumeeleolu ja k6ik need tuled ja kujud ning kaunistatud fassaadid - armas.
*
Macy's - the world largest store :D oli kyll suletud, ent see oli ainus koht, kus oli palju inimesi, sest suured interaktiivsed imeilusad vaateaknad, kus lapsed said j6uluvanale kirju saata ja siis j2rgmises vaateaknas vaadata, kuidas see kiri p6hjapooluse poole lendab jne, olid meeletud inimeste magnetid.

Ma ka seisin seal vist mingi 10-15 minutit ning imetlesin - uskumatu, mida k6ike ikka v2lja m6eldakse.




ILUS, ILUS, ILUS

Samas on tegu otseses m6ttes vaikusega peale tormi, kuna enne j6ule oli Macy's (ja kindlasti ka m6nedki teised kohad:) 4 p2eva j2rjest 24 h avatud ??!!


Fotod:


http://mylittlenorway.com/wp-content/uploads/2008/12/christmas-candle.jpg
http://cache1.asset-cache.net/xc/675692.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19332EFD823EFD41CFDFC4D2C6EADC24AC9A7CFF610D5B4FC25 http://curbed.com/uploads/2008_11_Macys%20Window.jpg

No comments: