Wednesday, December 16, 2009

Tänulik ...

Olen väga ja väga tänulik, et mul on olemas perekond, kes lisaks blogile ka ridade vahel asju välja lugeda proovib - tean ja tunnen, et olete alati mu selja taga olemas ning igas m6ttes toetamas. Yksk6ik, kus ma asun v6i mida teen :)
No matter what!
See on ytlemata hea tunne.
***
Teisalt on mul väga hea meel, et siinne teekond mind nii paljude toredate inimestega kokku on viinud.

Sturbucks'i 6htu läks kenasti, me naersime palju ja tore oli - räägime justkui k6igest ja samal ajal ei millestki. Saime 3 uue tydrukuga tuttavaks, nii et meie kamp muudkui kasvab.

Praeguseks on esindatud
EESTI
Rootsi
Ukraina
Portugal
Brasiilia
Kanada
Mehhiko
Costa Rica
L6una-Aafrika

Aga ega tegelt eriti vahet ei ole, mis riigist keegi on, sest vaatamata oma päritolule ja erinevale taustale, oleme k6ik eelk6ige lihtsalt inimesed oma m6tete ja muljete, murede ja r66mudega.

Yks koht oli täna eriti hea, kui Lisa, kes oma kodumaal Aafrikas on hip-hop tantsu mingi tegelane, siia tulles nägi, kuidas rahvas tantsib "It's like they are having sex on the dancefloor. It's unbeliveble!" :) et kuidas tal suu otseses m6ttes lahti vajus, kui ta neid teineteise kylge kleepunud inimesi nägi, sest nende maal tantsitakse alati vähemalt 20-30 cm teineteisest eemal :D ...lihtsalt, yks täikesti lambikas näide suvalisest teemast, mis jutuks tuli :))))

Aline jagas juba j6lukaarte, kuna Brasiilias on kombeks kaardid alati enne pyhi k2tte anda ja siis k6ik kaardid kuuse kylge riputada (v6i l2ksid osad ka kuuse alla, ma enam ei m2leta!).

Ta ytles nii kenasti "Our friends are our family here!" Sama asi on selle suure yhise j6ulupeoga, mida siin organiseeritakse - sinna on kutsutud k6ik "ilma kodu ja perekonnata" inimesed, et meie, kes me oleme oma kodudest kaugel, end j6ulude ajal yksildase v6i 6nnetuna ei tunneks.

PS! nagu näha oli see tänulikkuse teema oli mu jaoks praegu nii oluline,
et v6tsin vaevaks ä-tähte copyda,
sest tanulikkus oleks kuidagi lamedalt k6lanud :D
**ilusaid unenägusid igale poole, eriti aga Eesti- ja Iirimaale **

No comments: