Saturday, January 23, 2010

Lifetime

Ma teadsin, et Jamie käib hoopis teistsuguses spordisaalis kui need, mis siin Summiti keskuses asuvad, aga millises täpselt, seda nägin täna m6ned tunnid tagasi, kui seal Jake'i 7-ndat sünnipäevapidu pidasime.
*
LIFETIME FITNESS
http://lifetimefitness.mylt.com/index.jspa

4-6 P.M korvpalli, jalgpalli ja pizza söömise pidu. Poisse kokku 17 !

Aga tõsine vauuuuu selle spordikeskuse kui terviku kohta. Nagu tõsiselt ka. Võin käsi südamel öelda, et nii uhkes spordikeskuses pole ma oma elu jooksul enne käinud ning suurus ... kui ma siin pidasin YMCA- suureks. Unustage ära, see oli tibatillukene - hmm, k6ik t6esti on vist suhteline siin ilmas?!

See asub täiesti eraldi, pooleldi kalju otsas, jätab pisut lossiliku mulje ... fotol on näha vaid osa sellest kompleksist. Maja ees laiub hiigelparkla ning maja sees on tunne, nagu oleksin 5***** hotellis, mitte spordikeskuses.

Aga kui maiste asjade juurde tagasi tulla, siis l6bus oli ... poistega tegelesid peo korraldajad, aga mina ja Tyler - 4aastane, kellega ma k6ige rohkem aega koos veedan ning kellesse ma vist vaikselt vist armuma hakkan :DDD -
...meie kasutada oli terve korvpalliväljaku teine pool, nii et meil oli kõike muud kui igav !!!

Korvpall ja sellega seonduv on mul ikka väga südamelähedane - tajusin seda juba eelmisel nädalal, kui Jake`i tema kossutrenni viisin ning enne seda ise ka visata sain ... polnud paar kuud palli käes hoidnud, aga hea tunne oli!

Muidu võtan asju väga rahulikult. Magan korralikult ning ei tõmble ringi. Nüüd, umbes tunni pärast, lähen küll Ivonne'le seltsi, sest ta "töötab" täna kella kaheni öösel ! ..."töötab" tähendab antud juhul seda, et ta paneb lapsed hiljemalt kl 8:30 voodisse ning siis peab lihtsalt üleval olema ja n-ö õiges maja osas asuma, kuni vanemad tagasi jõuavad, sest nende maja on nii suur, et kui ta oma tuppa magama läheks, siis lapsed võivad vist kolmekesi täiesti kõrist karjuda, aga ta ei kuuleks seda :)))
... aga jah .... vaatame filmi, joome teed ja oleme niisama ...
PS! Eile oli nii huvitav kokkusattumus, et üks kahest minu Writing Workshopi selle reedesest teemast oli "Minu vanaema ükskord rääkis ...krt, ei saa tõlkida neid lauseid ikka, tähendus muutub, teema oli "My grandmother once told me ..." :D aga ok, whatever, asja point oli selles, et olin just pingsalt selle teema peale mõelnud ja "koju" jõudes avastasin trepi pealt mulle adresseeritud kirja - Jõgeva, Soomevere.... vanaema!
Ju ta arvas, et kuna Ameerika niiiii kaugel, siis tuleb kaart ikka päris varakult posti panna, et siis ikka kindlasti jõuab. Hästi tehtud vanaema, sa olid igal juhul esimene, kes mulle meelde suutis tuletada, et järjekordne aastaring hakkab täis saama :))) !!! Aitähhhhh ...

No comments: