Friday, January 22, 2010

Mida k6ike ...

... siin ma nyyd olen, pyyan tabada hetke ja 6iget teemat, mille peale n2pud iseenesest mooda klaviatuuri jooksma hakkaksid!?
6htul vaatasin filmi "Autumn in New York" - peamiselt seep2rast, et pealkirjas oli s6na New York.
*
Kunagi mitu n2dalavahetust tagasi, kui Central Parkis jalutasin, kuulsin pooljuhuslikult kedagi k6va h22lega r22kimas, et vaadake vasakule, see on koht, kus "Yksinda kodus" see ja see episood filmitud on. Huvitav, kas film tunduks teistsugune, kui olen selles samas kohas olnud?
*
Eile sain natukene aimu ja olgem ausad - l2bi ekraani vaadates tunduvad asjad ikka sootuks teistsugused, sageli ilusamad, aga t6si ta on, et 2ratundmisr66m oli suur, kui suutsin mitmeid kohti tuvastada ?!

*
Central Park'iga seoses tuli meelde, et kuigi uus n2dalavahetus on juba sisuliselt k2es, pole ma siiani eelmise kohta s6nagi kirja saanud, kuna mu tervis n6udis oluliselt rohkem aega ja t2helepanu kui tavaliselt :D

Aga jah, veetsin eelmise n2dalavahetuse koos Ivonne'iga ning CouchSurfingut kasutades. Kuigi mul on siinse aja jooksul v2ga palju tuttavaid tekkinud, v6in oelda, et tema on esimene nn p2ris s6ber, kes mul siin on. Temaga koos oleme selle lyhikese aja jooksul nii palju l2bi teinud, et seda on raske s6nadesse panna.
*
Seal me olime, kolmekesi, Central Parkis kaljude peal, selili maas, vahtimas taevasse - see vaikus ja rahu, mis tol sydaoo momendil valitses, pani unustama, et oleme keset hiigelsuurt metropoli. Jap, ka siin on endiselt talv, s.t et temp on kusagil nulli ringis, aga see 6htu tundus kuidagi ebaharilikult soe olevat.

Ma tean ja usun, et need, kes varem CouchSurfinguga kokku pole puutunud, v6ivad natsa imelikult vaadata, issver kyll, igal n2dalavahetusel mingi uus inimene (sageli meesterahvas), kellega koos 6htu veeta ja siis tema juurde minna ....jube, jube, jube, aga tegelikult v6imaldab see mul reisida just sedasi nagu ma unistanud olen - n2hes, kuidas tavalised inimesed elavad, v2ltides turistide jaoks kokku pandud pakette.

Vince'i puhul oli lahe see, et reede 6htul hilja, kui me Ivonne'ga yhelt koosviibimiselt tagasi jalutasime (pikk jalutusk2ik oli:), siis arutasime pikalt ja laialt erinevaid asju, kaasa arvatud seda, miks me taas esimestena lahkusime :))) nagu ka k6rvalolevalt fotolt n2ha, olin reedel ainus, kelle n2olt puudus vaimustus?! ..tegelt imestan siiani, kuidas nad suudavad 90% piltidel sedasi naeratada - pean vist v2he harjutama veel :DDD
*
*
... ytleme nii, et kui ma koju j6udes arvutist lihtsalt m6ne suvalise NY inimese profiili lahti v6tsin, siis Vince'i oma lugedes tekkis 2ratundmisr66m :D

Couch Available: Yes
Preferred Gender: Any
Max Surfers Per Night: 2
Shared Sleeping Surface: No
Shared Room: Yes

You will be in my room. The room is large, though I have to get up at 6:30 on the weekdays to go to work in order to pay for the room so I can host couchsurfers. If, for some reason, you really want a room to yourself I can sleep on the couch.
*
I live in Astoria on the Ditmars Blvd. N Train stop. It's very easy to get to the city (you can go on google maps and calculate travel time). I have a large, luxurious blow up mattress that will almost certainly impress you.

*
I also live with a young lady who shares the same interests as me.
*

I go to a lot of lectures, poetry and story readings, house parties, bars and museums but I am not really a club going person (or any place that has music so loud that you can't hear your interlocutor speak). So if you are interested in those kind of places you will be on your own (though I can offer moral support).

... ma ei pidanud seda valikut kahetsema.

Vince on esimene ameeriklane, keda ma tean, kes metroo kasutamise asemel hea meelega jalutab, ka pikki vahemaid ning p2ris kindlasti esimene meessoost ameerikalne, kes toitub ylimalt tervislikult ning ma m6tlen t6siselt, et v2ga tervislikult - tema p6hilise toiduvaliku moodustavad pruun riis, oad, t2isterahelbed, tee ja mesi.

Lisaks on ta ekspert alal, kuidas ja kust saada tasuta v6i v2ga odavaid asju, nii on ta kellegi majast v2lja visatud v2ikese tugitooli seljas koju tassinud jne jne.

Peale k6ige selle on ta Eestis k2inud, nii Tallinnas kui Tartus, ning tahab kindlasti veel tulla - Eesti metal muusikast teab ta oluliselt rohkem kui mina. M2ngis m6nda plaati, mis ta ostnud oli ja palus mul t6lkida. Olete te kunagi proovinud m6nda Eesti metal plaati inglise keelde panna? Noh, olen ka kergemaid ylesandeid t2itnud, sest ma ei saanud pooltest eestikeelsetestki s6nadest aru :D

*
Mehhikos on uskumus, et viis, kuidas sa uue aasta vastu v6tad, on see, kuidas kogu ylej22nu aasta v2lja n2gema hakkab.
Ivonne ytles mulle seda naljaga pooleks juba tol uusaastaool, kui me 2-3 tundi ja tublisti yle 10 km maha k6ndisime ning tundmatuid kohti avastasime, aga tuletas mulle seda eelmisel n2dalal taas meelde, sest jap ... seni tundub, et see aasta on just seda rada kulgenudki.
Praeguseks on neid yhiselt k6nnitud ebaharilikult pikki jalutusk2ike kogunenud kymmekond, kuigi tegu alles aasta esimese kuuga ning sellestki veel pea 1/3 alles :D

No comments: