Thursday, February 25, 2010

M6nikord ma komistan ...

... ja m6nikord ma kukun :D
T2na olen pool p2eva muudkui kukkunud, j2lle pysti t6usnud ja uuesti proovinud. Surfamine on oluliselt raskem kui pealtn2ha paistab!!!
L6puks, peale mitut tundi harjutamist, sain l6puks nii kaugele, et suudan laua peale p6lvili pysti t6usta ja k2ed vabaks lasta, aga hetke p2rast kadusin taas kogu kupatusega soolastesse lainetesse ... eks homne p2ev too uued tuuled ja v6ib-olla suudan pysti t6usta ? Algajatel pidi selleks keskmiselt 2-3 p2eva kuluma, nii et ehk 6nnestub ka mul. Kuigi mul on tunne, et homme on mul isegi voodist pysti t6usmisega raskusi, sest kasutada tuli lihaseid, mille olemasolust mul aimugi polnud.
*
Et kas ma annan endale aru, et juba ylehomme on aeg oma kodinad kokku pakkida ning minema lennata - mnjahhh, eks ikka jah, kuigi teeme nii, et ma tegelen sellega siis, kui aeg k2es ... lund tahaks kyll n2ha, kohe v2ga

No comments: