Wednesday, February 10, 2010

Teine Kristi :)))

...ma ei oska seda kõike sõnadesse panna, mis siin kõik toimub, aga ütleme nii, et olen rahul, olen ülimalt rahul.
Iga päev on uued seiklused ja inimesed toonud. Oskan juba traditsioonilist Maroko Tajinit valmistada ning araabia keeles elulise ABC kokku rääkida:)))
Mis edasi saab? Mul ei ole õrna aimugi tegelt :D Tean ainult seda, et mingit väga imelikud asjad toimuvad siin igal juhul. Alates veidratest pisiasjadest ning lõpetades mõtetega, mis ülikiiresti realiseeruvad.
Eile hommikul leidsin end lambist juurdlemas selle üle, et peaks CouchSurfingu saiti ka selleks kasutama, et siinkandis ringi rändajatega ühendust võtta - kindlasti oleks põnev!
Olin jõudnud seda mõtet paar tundi oma peas mõlgutada, kui turismiinfo punkti ees ühe neiu "otsa jooksin".

Riik: USA
Nimi: Kristi
Sünnipäev: 30.jaanuar
Noorem õde, noorem vend, suur koer.
Washingtoni lähedalt maapiirkonnast pärit, kolis kodust ära suurde linna, peale kolledzit väikesesse kodulinna tagasi - on selle otsusega ülimalt rahul.
Treenib võistlushobuseid ning töötab oma vanematele kuuluvas Holiday Inn`is. Lennupileti siia sai oma sünnipäevaks! Reisib üksinda.
...hmmm, hirmutav või mis !? Alustades sellest, et minu nimi on ka Kristi ja et ma sain ka lennupileti siia oma ema käest sünnipäevaks ning kõik see muu info, k.a sünnikuupäev. Vauuu. Igal juhul lõppes päev meie kõigi ühise õhtusöögiga ning praegu sätingi end minema, sest saame kõik taas kokku.

PS! Tegelt oli pikk-pikk jutt kahe päeva seikluste ja fotodega juba avaldamise valmis, kui see keskkond mingi viguri tegi ning kõik fotod ära kustutas ??!! ... seepeale muutsin ka jutuvada draftiks... ju siis pole praegu vaja.
Aga kogu see netti saamise lugu on siin keerulisem kui esialgu paistis, kuna koduarvuti nett on nii lünklik ja habras, lisaks on arvuti prantsuse klaviatuuriga, mis pikema jutu trükkimise väga aeganõudvaks teeb ja minu enda netbook netiga ei ühildu.
Praegu olen English Pubi WIFI piirkonnas, aga pidevalt siia tulla on väga tülikas, nii et kui minust vahest mõnda aega midagi kuulda ei ole, siis teadke, et kõik on ok

No comments: