Monday, March 15, 2010

Ideede tulv

Magan keskmiselt 5-7 tundi ööpäevas - see on minu jaoks ilmselgelt liialt vähe. Täna on lootust, et lähen mõistlikul ajal voodisse, jap, seda ma teengi - arvatavasti :D
Nii palju ideid ja mõtteid on, et aega tundub kogu aeg napilt olevat, kuigi usun endiselt seda, et kokkuvõttes on tegu ainult illusiooniga.
Vahest on tund aega niiiiiiiiiiiiii pikk aeg, mil saab miljon asja tehtud-mõeldud. Teisel hetkel on tund aega vaid üks hetk - neid näiteid on lõputult ning eks igaüks ole seda aja võlu ja valu omal nahal kogenud.
Mul on koolipäevadega sedasi, et kuigi juhtub miljon asja, läheb asi sisuliselt ühe hingetõmbega algusest lõpuni - enne, kui arugi saan, ei ole kell enam 6:00, mil ärkasin, vaid 15:10.
Uuuuuh, järjekordne mega intentsiivne päev selja taga. Klassiruum soojast kevadpäikesest üles kuumenenud ja lämbe.
Ma võin neid tunde anda, aga peaksin tõesti endale kellegi appi võtma, kes tunde ette valmistaks ning hiljem neid lademetes töid parandaks:))
Vaatamata sellele, et olen täiskohaga õpetaja, on mu mõtted viimastel päevadel täiskohaga noortemaja juures olnud ... laup õhtul, kui olin 2 klaasi reede õhtust järele jäänud shampust ära joonud, tuli inspiratsioon ning kirjutasin noortemaja blogisse asjadest, mis mul peas keerlesid ... mitte et see shampus siin mega asjaosaline oleks olnud, aga mine tea :)))
http://noortemaja.blogspot.com/2010/03/lihula-noored-on-fookuses.html

Pühapäeva hommikul, kui kell 8 silmad lahti tegin, "tekkis" justkui iseenesest järgmine kirjatükk - sel korral mõeldud vallavanemale ja kultuurinõunikule.
Noored vist on jah üks minu kirgesid ja nendega tegelemine asi, mida mulle tõesti meeldiks teha ..vähemalt nendest kirjutamine kindlasti on :DDD ... formaalne koolisüsteem, kus praegu olen, pole siiski päris minu ala :)))
Samas, seni, kuni ma veel finantsiliselt vaba pole :DDD on vaja siiski vabatahtlikus korras peetava noortemaja kõrvale midagi, mis sisse tooks. Ratsionaalne-majanduslik mõtlemine väidab vähemalt sedasi või nii, kuigi elu on minu silmis kõike muud kui ratsionaalne:D
*
Nii et võib-olla vaja lasta enda organiseerimistuhinatel natukene vaibuda ning vaadata, kuidas asjad omasoodu kulgevad, võib-olla loksuvad "iseenesest" suurepäraselt paika... samas, minu kirjast ajendatuna on homseks noortemajja ümarlaud kokku kutsutud - hmm, nii palju siis enda asjasse mitte segamisest :))

1 comment:

Anonymous said...

Kui lõpetuseks, kokku asi võtta, siis tahaks, selle komentaari kustuta, sest tundub, et oleks nagu midagi tarka teinud, aga ei ole ju:)...lihtsalt üks tühi pläma...Igastahes..üritan võimalikult palju lihtsalt olla...oodates äkki tekib mingi sügav rahulolu ja ei pea tõttama kuhugi. Igasthes tore oli su mõtteid lugeda..edu sulle...