Tuesday, March 16, 2010

Kõik, mis teen ...

...teen iseendale. Ometi kipun seda niiiiiiiiiiiii sageli unustama !!!
Ma olen ülimalt usin ja kohati peaaegu asendamatu, kui miskit tegema hakkan, ent tahaplaanile jääb kõike olulisem - MINA ISE.
Kui ma enda eest ei hoolitse, siis pole mul peagi teistele enam midagi anda:)) Hoolitsemise all pean ma silmas kõike, alates piisavalt magamisest, õues olemisest, lõpetades kirjutamise, lugemise ja muude asjadega, mida hea meelega teen.
See, et oehhh, mul on nii kiire, et mul pole isegi aega korralikult süüa teha või pool tundi lugeda või tunnikeseks koeraga metsa minna ... tegelt ma tean, et see on täielik bullshit jutt. Lihtsalt, mingeid mõtte- ja käitumismustreid on niiiiii raske muuta, et sageli on kergem alla anda ning isegi mitte proovida.
Respect nende suhtes, kes ennast ja oma aega sedasi planeerida suudavad, et rahul ja õnnelikud on
*
Eile, ahjusuu ees istudes ja tulle vaadates lasin oma fanataasial vabalt lennata ning tuli justkui mingi ettekujutus, mida TEGELIKULT teha tahaksin, aga inshallahhh - ei hakka miskit ära sõnuma.

1 comment:

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah