Monday, May 3, 2010

Noor ja ilus

Kõik on uus siin mai kuus... ei ole praegu võõrkeeles kirjutamise tuju.
Täna on üldse teistmoodi päev uutmoodi meeleolude ja mõtetega. Päris imelik kohe, sest viimasel ajal on elu kugenud pigem sellises automaatses ja suht apaatses rütmis.
*
Meix leidis mingi vana plaadi pealt fotod, mida ma kunagi näinud ei ole - vähemalt ei mäleta küll, et oleksin. See on see digikate ajastu - mingi aeg on klõpsitud fotod, mis seejärel kuhugi arvutisse kausta pandud ning that´s it.
*
Üks selline foto on siinsamas kõrval - minu ülikooli lõpetamine 2005. aastal.
Noh, siis, kui ma veel noor ja ilus olin :))))
Kes ütleb, et me Kadiga ühte nägu pole, silmad peaaegu ühtemoodi ju ...
*
Reede õhtul hakkasin "Meeletu" filmi vaatama ... üle paari aasta uuesti.

"Ma usun, et paljudel on aeg-ajalt tekkinud küsimus, mis kuradi elu ma elan. Minul tekkis ka. Ma olin ju kogu aeg mõelnud, et natuke veel ja siis kohe hakkan ma oma elu elama. Et viin veel selle projekti lõpuni ja siis! Aga mis siis, kui seda “ja siis” ei tulegi? Kui kõik jääbki nii? .. "
*
See JA SIIS ja SIIS - kui tuttavalt see kõlab?
... kui kool saab läbi, siis ...
... kui see lõputöö saab kirjutatud, siis ...
... kui vaid tuleks nädalavahetus, siis ...
... kui ainult tuleks suvi, siis ...
... kui vaid leiaks õige mehe, siis ....
... kui leiaks sellise töö, siis
... kui oleks piisavalt raha, siis ...
... kui vaid oleks piisavalt aega, siis ...
... kui vaid jõuaks juba maale, siis ...
... kui vaid saaks juba tagasi linna, siis ...
... kui poleks nii palju kohustusi, siis ...
... kui vaid ise oleks nii- või naasugune, siis ...
... kui vaid leiaks endas piisavalt motivatsiooni, siis ...

Siis hakkaksin lõpuks sedasi elama, nagu ma tegelikult soovin.
Siis oleksin lõpuks vaba tegema asju, mis mulle tõeliselt meeldivad.
Siis oleksin õnnelik !!!!
*
Been there, done that - don´t believe in this illusion any more :)))

No comments: