Saturday, November 16, 2013

The greatest thing you´ll ever learn ...


NATURE BOY 


Eden Ahbez (1908-1995)


There was a boy

A very STRANGE ENCHANTED boy.
They say he wandered very far, very far, 
Over land and sea.
A little SHY
And SAD of eye,
But very wise, VERY WISE was he...
Until one day,
ONE LUCKY day he passed my way,
And while we talked of many things
 Fools and kings,
This he said to me:
"The greatest thing
YOU'LL ever learn
Is just to love
And be loved
In return."

NB! No doubt that family members and close friends also count :)
NB! Pole kahtlustki, et perekonnaliikmed ja lähedased sõbrad lähevad ka arvesse :)
Olete mulle kallid ja hoian teid hästi oma südame ligi!



Hinge Peegeldus

Ma olin kui keeristorm,
keereldes, pööreldes, tormates
ootamatult ma tulin
ootamatult ma läksin.
Tegin, mis tahtsin.
Läksin, kuhu tahtsin.
Olin iseendaga, olin mina ise.
~
Ühel päeval tulid Sina.
Sa vaatasid mul otsa.
Vaatasid mu hinge sisse.
Sa kuulasid mu südant.
Paitasid mul pead.
Ma keerlesin, pöörlesin, tormasin.
Sa vaikselt vaatasid.
Vaatasid mul otsa, minu hinge sisse.
Kuulasid mu südant, paitasid mul pead.
~
Ma keerlesin, pöörlesin, tormasin.
Tegin, mis tahtsin.
Läksin, kuhu tahtsin.
Ma olin iseendaga, olin mina ise.
Sa vaatasid ja ikka vaikisid.
Lubasid mul vaadata otsa, endale ja sulle.
Lubasid mul piiluda hinge sisse ...
Lubasid mul kuulata südame häält, enda ja Sinu.
Lubasid mul paitada pead, endal ja Sinul.
~
Keerlesin õrnemalt.
Pöörlesin armastavamalt.
Tormasin ettevaatlikumalt.
Tegin, mis tundus oluline ja vajalik.
Läksin sinna, kuhu süda viis ja jalad kandsid.
Olin iseendaga, ma olin mina ise.
Olin Sinuga, kes Sa olid sina ise.
Olin Sinuga, kes sa lasid mul olla mina ise.
Vaatad mul otsa.
Vaatad mu hinge sisse.
Kuulad mu südant.
Paitad mul pead.
~
Me keerleme õrnalt.
Me pöörleme armastavalt.
Me tormame ettevaatlikult.
Vaatan Sulle otsa.
Vaatan Su hinge sisse.
Kuulan Su südant.
Paitan Su pead.
~
Maailm me ümber ja sees,
jätkuvalt keerleb ja pöörleb ja tormab,
meie temaga koos -
õrnalt, armastavalt ja ettevaatlikult.
~
Sa oled Armastus.
Sa oled Hinge Peegeldus.
Oled kõikjal - mu ümber ja mu sees.
Vaatad otsa,
Vaatad hinge sisse.
Kuulad südant ja paitad pead. 

~k* 03.11.13~

No comments: