Saturday, April 12, 2014

Killustunud või kildudest koosnev tervik?!

Kes ma selline olen?
Miks ma siin olen?
Mida ma siin tegema peaksin?
Mida ma teha tahan?
Kellega ma oma Elu jagada soovin?
Mis on minu erilised anded?
Kus Sa elama hakkad? - Ma veel ei tea.
Aga mida Sa tegema hakkad? - Ma veel ei tea.
Aga kes siis teab, kui Sa ise ei tea?
Elu mõte-mõttetus.
Küsimus-vastus stiil.
Üks päev, üks sündmus.
Erinevad inimesed, tõlgendused ja sisedialoogid.
Kerge, vaimukas, mõtlemapanev lugemine.
Inspireeriv, uplifting, makes people think, makes peole want to be better :)
Question anything & everything.
Ilma tegelasteta kahekõne.
Dialoogid: mees-naine, poiss-tüdruk.
Spiritual, not spiritual.
Sa oled omadega ikka päris ära keeranud.
Erinevad teemad ja erinevad sisehääled kui loo tegelased.
Ja muidugi, seda juttu oleme me ammu kuulnud. Unistused on Sul ilusad, kuid  paraku vaid vähesed suudavad oma unistused teoks teha.
Miks Sa pead selline mõttetu vinguja olema?
Mis vinguja, ma olen realist. Me elame reaalses maailmas, kus on vaja tööl käia, et arveid maksta ning omadega hakkama saada.
Ei, ikkagi, kui Sul oleks üks soov, siis mis see oleks?
Mängime, et Sa usud, et see läheb täide, siis mis see soov oleks?
Kuule, palun, ära sega mind, eks ju.
Mis saab olla olulisem, kui Su tõeline südamesoov?
Elu, mis tahab praegu elamist.
Kas Sa oled kuulnud, et ...
Forget pre-judging.
Forget criticising.
Be loving, acceptive and welcoming!
Be tender and nurturing and the story will have enough strenght to grow.
It can be daft, it can be handwritten....yes HANDWRITTEN.
I let my writing take me where my heart wants to go ,,,
I let my heart sing!
Julge fantaseerida.
Julge tõsiseid teemasid puudutada.
Julge oma uskumusi ja veendumusi väljendada.
Julge otse südamest kirjutada.
What if I´m not good enough? - What if you are?
What if I won´t succeed? - What if you do?
Well, you´ll never find out unless you try.
Sellised asjad juhtuvad muinasjuttudes.
Aga Elu ongi ju üks suur muinasjutt, kas pole?
Ignorance is a bliss, don´t you think so ... :)
It is indeed.
Aktsepteeriv, lugupidav, humoorikas, paljusid vaatenurki esindav.
Kõik minus kõlavad hääled saavad sõna: hirmud, kahtlused, dilemmad, valikud, uskumused, väärtused, Jumal .... vestlus.
Palun näita mulle teed.
Palun näita mulle, kuidas realiseerida mulle antud võimeid, kuida kasutada neid iseenda, teiste ja maailma hüvanguks?
Winner is a dreamer who never QUITS!!!
But they just didn´t know any better.
Don´t judge before you´ve walked a mile in someone else´s shoes!!!
There are different angles how to look at anything.
Inspireeriv, südamlik, tõeline, inimestele fokusseeritud.
Truudus on juhuse puudus!
Ei ole.
No, kuule, on ikka küll!
Night by the sea, next to the fire.
Tuuli oli tõusnud ja meri ....
Mul on küll hirm, et mis siis, kui ....
Elu, Surm, Jumal, Elu mõte, Missioon, Armastus, Edu, Raha, Loomingulisus ....
Point of view - kui muuta kohta, kust vaadata, paistabki kõik juba teisiti.
Päevikute põletamine, letting go!
Ratsionaalne, teistmoodi elamine.

See ütles ja teine mõtles, mis Sa ise mõtled siis ....
Be available, show up on a page!
Be available, give yourself some time!
Mitut asja korraga vist ei peagi.
Fookus, aga mõni inimene vajab paralleelselt paljude asjade tegemist.
Raadio mängib.
Ei, mina küll ei saa midagi kirjutada ega mõelda,kui raadio mängib.
Pina Colada song, a couple, none of them being themselves!
Küsi kõike. Uuri palju. Usu ja usalda. Ava end. Armasta ja andesta täiel rinnal.
Ainult enda unistusi täites saan aidata teistel nende unistusi leida.
Ainult enda unistuste järgi elades on mul võimalus julgustada teisi sedasama tegema.
Leading by example.
Show up on a page!
Show up, Kristi honey - you need it!
"Heliseb" is something ... mis paneb lugeja sees midagi helisema, äratab ta südames midagi üles.
Süda las laulab, hing las heliseb, silmad las naeratavad.
Oehh...seda olen ma kogu aeg väga tahtnud.
Seoses oma loominguga ja tänu oma loomingule ringi rännata ning inimestega kohtuda.
"Heliseb" aitab seda teha, ma tean ja tunnen seda!!
Kallis "Heliseb", ma olen valmis Sind kuulama, Sind jäädvustama, et seda lugu ja olemist jäädvustada ning edasi anda.
Et tuleb tunne ja teen.
Et tuleb tunne ja lähen.
Et tuleb tunne ja räägin.
Elul on meile varuks palju ootamatuid kingitusi ning soodsaid arengusuundi.
Ma usaldan Elu ning enda võimet olla iseenda peremees, ajades enda asja.
Ma kasutan oma andeid ning oskusi, et aidata teisi, aidates samal ajal ka iseennast ja realiseerides enda unistusi.
Ma olen inspireerija ja motiveerija, suhtleja, koordineerija ja vahendaja.
Ma toimetan enda sisetunde ja südamehääle järgi.
"Ütle, kas Elu ei ole siis meri? Ütle, kas Süda ei ole siis laev?"
KOOSTÖÖ, KOOSTÖÖ - koos me oskame, koos me saame.
Koos me oskame, koos me saame.

I go with the flow.
I do what I Love.
I am with people I Love.
I spend my days with Love.
I am Love.
My life is full of Love.
My religion is Love.
*
I trust, I listen, I believe.

Koos oleme paremad, tugevamad, osavamad, edukamad, rohkem tasakaalus.
Me mõlemad tunneme, et kui siiani olime justkui keegi teine, siis praegu on meil piisavalt eneseteadvust, eneseusku, enesekindlust, julgust, hakkamist, soovi ja tahtmist olla see, kes me tegelikult oleme ning teha ainult seda, mis meile tegelikult korda läheb.
Oleme avastanud enda lõputud jõuvarud, inspiratsiooni, motivatsiooni ning enda võime lennata.

“It’s easy to take off your clothes and have sex. People do it all the time. But opening up your soul to someone, letting them into your spirit, thoughts, fears, future, hopes, dreams… that is being naked.”

― Rob Bell



Võib olla üheseid vastuseid ei olegi vaja leida.


Võib olla olemegi siia ilma tulnud selleks, 
et neid küsimusi küsida 
ja Elu kestab seni, 
kuni on veel küsimusi, 
mis vastamata?!




No comments: