Saturday, May 17, 2014

Saagem koos vanaks ~ Let´s grow old together


Tule, mu kallis... ~ Come, my darling...

Mis sest, et jalad need enam nii hästi ei kanna. 
Mis sest, et nägemine pole enam see, mis ta oli. 
Mis sest, et praeguseks me juuksed on hallid.
Mis sest, et noorus on läinud oma teed.
Sel pole tähtsust, sest kõige olulisem on alles -
Sina oled mu kõrval endiselt olemas :) 

~
No matter the feet don´t carry as they used to.
No matter the eye-sight no more is the sharpest.
No matter by now our hair is gray.
No matter our youth is gone.
None of this matters as the most important is here -
you´re still beside me :)
Kõnnime seda rada koos ~ Let´s walk this path together


Lisaks sellele, et mulle meeldib vaadata palverändureid, kes Santiagosse saabuvad, pakub mulle viimasel ajal sama suurt rõõmu ja naudingut siinsete vanapaaride jälgimine.
See, kui palju siin on hallipäiseid naerusuid, kes käsikäes jalutavad, on hämmastav!
Jah, kindlasti on osa neist turistid ning eks selles vanuses minnakse ilmselt koos reisima ainult siis, kui omavahel super kenasti läbi saadakse, kuid suur hulk on kohe päris kindlasti kohalikud.
Koos, käest kinni või teineteisel ümbert kinni hoides, minnakse kirikusse, poodi, niisama kõndima - üliarmas vaatepilt, mis teeb südame soojaks ja paneb kusagil sügaval sisemuses midagi heledalt helisema :) 

Las ma vaatan! ~ Let me have a look!
Saagem koos vanaks ~ Let´s grow old together



No comments: