Monday, June 9, 2014

Tagasi kodus ~ Back at home



Came from HOME to arrive HOME.
I consider myself so very blessed to have so many places where I am expected and welcomed :)
3,5 days in Estonia were amazing and overwhelming, full of nice surprises and heartfelt moments.
One of the climpses from the wedding ceremony which is still in my mind:
"Where you go, I go. 

Where you stay, I stay!" 
~
Tulin KODUST, et jõuda KOJU.
Mnjah, olen üks ütlemata õnnelik inimene, et on nii palju kodusid, kuhu oodatud olen :)


Tunnen end võrdväärselt kodus ja koduselt nii Lihulas, Haapsalus kui Santiagos - seda isegi praegu, kui mul Haapsalus enam oma kodu pole. "Kodu see ei ole maja, millel aken uks. Ilma kodu tundeta me jääme kodutuks!"
Kodu tunde loomiseks piisab kallitest inimestest, kõik muu võib olla, kuid ei pea olema ;)
*
Selja taga on imelised 3,5 päeva kodumaal.

Eestimaa suvi ja päike ja sõbrad: meres ujumine, Viigis ujumine, tiigis ujumine, saunas käimine. 
Isa ja Lopa ja Torre - emotsioone ning elamusi kui palju. 
Hulk kohtumisi, muljetamisi ja armsaid mõttevahetusi, oodatuid ja ootamatuid.
Imekaunis Haapsalu ja veel kaunimad pulmad. 

Thank you! 

¡Gracias!

Aitäh!


PS! Üks mõte, mis mulle laulatuselt meeltesse kinnistus, oli selline: 
"Sinna, kuhu lähed Sina, lähen ka mina.
Sinna, kuhu jääd Sina, jään ka mina."


No comments: