Monday, July 14, 2014

Mõnikord ~ Sometimes


"Mõnikord tuleb Sul olla lahus nendest, keda armastad, 
kuid see ei tähenda, 
et Sa neid vähem armastama hakkad. 
Mõnikord paneb see Sind neid 
hoopis rohkem armastama."

~Nickolas Sparks~


Ma ei oska Sulle juba seepärast ei teoreetiliselt ega praktiliselt öelda, kus ma kunagi elama hakkan, kuna usun, et ükskõik kui ambitsioonikas või erinevate huvidega rahutu maailmapäästja ma ka poleks, on mu peamine eluülesanne naisena olla oma mehele toeks ja meie kodu hoidjaks ning see, kuhu me selle kodu rajame, on täiesti teisejärguline. Eks Elu peagi näitab, mis ja kuidas edasi - iga asi omal ajal:)


23. märts 2014 - minu kirjalik vastus küsimusele: 
"Kas Sa juba tead, mis Sinust peale Hispaania projekti saab ja kus Sa elama hakkad?"  



-------------------------------------------------------------------------------------------
"Et maailmas korda luua, 
peame kõigepealt looma korra oma rahva sees;
et rahva sees korda luua, 
peame kõigepealt korda seadma oma perekonnaelu;
et perekonnaelu korda seada, 
peame kõigepealt korda seadma iseenda."
~Konfutsius~




No comments: