Saturday, September 3, 2016

Koos me oskame, koos me saame ~ Teamwork makes the DREAM work

Luban endal OLLA see, kes ma tegelikult olen.
SOOVIDA seda, mida ma tegelikult soovin.
TEHA seda, milleks ma tegelikult võimeline olen.
     
Olen otsustanud, et minu poolt läbi aastate paberile pandud mõtted ei jää vaid helesinisteks unistusteks, vaid saavad reaalsuseks, mõjutades nii minu enda kui ka mind ümbritsevate inimeste elusid.
                 
Jah, hulk asju ja olukordi, millest kunagi vaid unistasin, on praeguseks juba ammu tõelisuseks saanud, AGA teine sama palju, ja kordades rohkem veel, on alles ees ...  ;)

I allow myself to be who I actually am. To wish what I actually wish for. To do what I am actually capable of.
And in addition to that I have decided that all those dreams of mine won't stay only dreams but will become a reality which will influence my life and the lives around me.

Yes, many of the  things and situations which were just dreams, have already happened a while ago, BUT there are as many, and so much more, yet to come ... ;)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Teie ees on slaidid esitlusest, mille ma ööl vastu 6. augusti valmis tegin, ent mis tehniliste viperuste tõttu tol päeval publiku ette ei jõudnudki.
        
Heh, ju siis oli vaja, et ma seda, mida öelda soovisin, kuidagi muudmoodi edasi annan ...näiteks ainult värisevate põlvede ja veel rohkem väriseva hääle abil :)

Taustaks staatiline pilt, kus ilutsemas minu visiitkaardi esimene ja tagumine pool. Tegemist kaardiga, mille Katrin mul 2014. aasta kevadel, vahetult enne minu Hispaaniasse kolimist, valmis teha aitas.
Ma jah tundsin, et on vaja end kuidagi positsioneerida ning "identifitseerida" ;) Lõppversioon jäi nii, et keskel on terve maakera, mis helendab, ja all sini-must-valge süda, mis ütleb rohkem kui tuhat sõna ...




ESITLUSE LÕPP, ent kõige muu algus :)
 


6.08.2016, Olümpia hotelli seminarisaal
  

Monical oli õigus mul oli seda kogemust tõepoolest vaja, sest kokkuvõttes osutus see tänuväärt hüppelauaks, 
mis aitas loodetavasti edasi kogu meie meeskonda!
"Koos me oskame, koos me saame" ja seda juba ÜKS AASTA, 22.08.2016






Rasked asjad teeme KOHE ära,
võimatutega läheb natuke KAUEM ... ;)



FB taustapilt on tehtud Virtsu sadamas
Foto: Eliise Tiidussalu (2012. aastal, oma 15. sünnipäeval:)


PS! see tänane blogipostitus on inspireeritud eilsest vestlusest mulle olulise inimesega, kellest ma väga lugu pean ning kellega oleme vastastikku läbi aastate teineteise Elu ja otsuseid päris palju mõjutanud, ning kes on teinekord uskunud minusse rohkem kui mina ise.

Soovin seda, et meie kõigi kõrvale jaguks ikka ja alati neid erilisi inimesi, olgu selleks siis sõber, kallim, perekonnaliige, kolleeg või keegi, kellega Sa just kohtusid:), kes meisse usuvad, kes innustavad ning ütlevad näiteks nii:
"Su võimetel pole piire ja Sa oled seda igal miljonil juhul väärt.
Sinuga koos läheksin igasse lahingusse pikemalt mõtlemata."

No comments: